Wij behalen het certificaat Qfor (ISO 29990)

Dankzij het behalen van het Qfor-certificaat blijven wij:

  • Onze klantentevredenheid, interne werking en kwaliteitsbeleid bijsturen en optimaliseren. Dit wordt ge-audit op basis van de volgende punten:
    • Beheer van projecten: hoe zit het met onze projectadministratie, informatie & communicatie, projectbeheersystemen, evaluatie & nazorg van klantendosiers;
    • Human resources: hoe leiden we onze nieuwe krachten op, hoe evalueren we onze competenties en blijven we mee met de trends;
    • Materiële middelen: hoe staat het met de middelen en infrastructuur die we inzetten tijdens en voor onze diensten;
    • Kwaliteitsbeheer: hoe blijven wij de kwaliteit garanderen, hoe betrekken zijn onze medewerkers, …
  • Onze dienstverlening beter afstemmen op de bedrijfsnoden van onze (potentiële) klanten
    • Hoe evalueren we elke training, coaching…
    • Hoe integreren we “lessons learned” in onze dienstverlening, trainingen en evaluatietools?

Dankzij het behalen van het Qfor-certificaat krijgen we ook toegang tot verschillende subsidiesystemen en voordelen bij sectoren zoals KMO-portefeuille.

Qfor is een kwaliteitsmethode die specifiek afgestemd is op alle vormen van training, consulting en andere ‘knowledge based services’. Meer info vindt u op https://www.qfor.org

Qfor - Kwaliteitslabel

Toch nog vragen, heeft u een opmerking?
Aarzel niet, contacteer ons!